  • Data: 2011-04-28 11:53:59
    Temat: Re: dziecko a zawieranie umów przez internet...
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 12:33, sundayman pisze:
    > No taki mam (Bogu dzięki niewielki) problem, i może ktoś podpowie;
    >
    > Otóż dostałem dzisiaj groźne wezwanie do zapłaty (oczywiście przedsądowe, z
    > różnymi tami groźbami wpisu do KRD itp)
    > od firmy Eller Service, z rejestrację w serwisie pobieraczek.pl
    >
    > No i wszystko fajnie, tylko - że dłuznikiem jest 12 letni osobnik, któremu
    > powyrywam nogi z d.... :)
    > Cała operacja rejestracji miała miejsce w 2009 , więc wtedy miał 10 lat.

    Pobieraczek.pl to znana sprawa, pogooglaj to zrozumiesz idee "działania"
    tej firmy. Na dziecko się nie złość (chociaż rozmowę uświadamiającą
    przeprowadź) bo regulamin był tak napisany że wielu dorosłych się na to
    złapało. W skrócie wielkimi literami bylo ZA DARMO, na próbę 10 dni itd,
    a małymi i w bardzo skomplikowanym języku prawniczym, że po 10 dniach w
    razie braku rezygnacji z usługi zawarta zostaje umowa i wymagana jest
    opłata za rok z góry. Oczywiście nawet gdybyś chciał to usługi nie
    mogłeś wymówić (mail do rezygnacji nie działał, innej drogi nie
    podawano) i pułapka się (teoretycznie) zamykała jak kliknąłeś po raz
    pierwszy na akceptacji regulaminu. A co masz zrobić dalej, to Ci już
    napisali koledzy, więc się nie będę powtarzać ;)

    --
    MZ