  • Data: 2013-09-19 18:07:44
    Temat: Re: dziecieca orgia na placu zabaw??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:l1crat$kjt$1@node2.news.atman.pl...

    > Może uściślijmy: materiały, które powstały z krzywdą dla dzieci. Bo
    > "takie" mogą oznaczać czysto fikcyjne rysunki oraz "odmładzane"
    > pełnoletnie modelki.

    Kiedyś miałem taki problem. Kilkaset zdjęć dziewczyn wyglądajacych na mocno
    nieletnie i uzależnienie przez prokuratora wniesienia aktu oskarżenia od
    ustalenia nie tylko personaliów "modelki", ale i dokładnej daty wykonania
    fotografii, by było wiadomo, że była nieletnia. Tak więc ja tam się wcale
    nie zdziwię, jak ta sprawa kiedyś padnie.

    > Ogólnie byłbym za likwidacją karalności wszystkich czynów, w których nie
    > ma pokrzywdzonych.

    Masz jakiś pomysł na przestępstwo, w którym nie ma pokrzywdzonego? Co
    innego wykroczenia, ale mówię o przestępstwach.