  • Data: 2023-12-09 10:36:30
    Temat: Re: dżentelmeni jezdni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jadzący z przeciwka samochód się zatrzymał. Skąd wiadomo, że w celu
    > przepuszczenia tej pieszej, a nie przykładowo z powodu awarii, czy celem
    > wysadzenia pasażera?

    Jak nie wiesz po co się zatrzymał to należy się zastanowić a nie ciąć w
    ciemno.

    U mnie kiedyś był objazd dla autobusów

    https://www.google.pl/maps/@52.2870355,20.9314488,3a
    ,75y,29.71h,85.26t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgpk4p3foHpMl7
    Qv_IQ_RtA!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    Na lewym pasie stał zwykle sznureczek dwóch autobusów zasłaniających
    totalnie wszystko. Tacy mądrzy co wiedzieli że te autobusu się
    zatrzymały do skrętu cięli tam po 60-70 dych. To że się trupy nie sypały
    to gółwnie zasługa kierowców autobusów co patrzyli po lusterkach i
    trąbili jak widzieli w prawym lusterku pajaca i ogarnięcia pieszych.
    Sytuacja trwała jakieś 2 tygodnie, policja jakoś się tematem nie
    zainteresowała - może doszli do wniosku że skoro trupów nie ma to
    widocznie nie jest to takie niebezpieczne jak się wydaje. A może po
    prostu oszołomów co zgłszali spuścili na drzewo.

    > Gdyby w tym samochodzie jadącym z naprzeciwka wieziono konwój wartości
    > pieniężnych, to zachowanie zajeżdżającego drogę naszego filmującego z
    > powodzeniem mogłoby zostać odebrane jako zamach na konwój - ze wszelkimi
    > z tego wynikającymi konsekwencjami.

    No i doszliśmy jak zwykle do tego że obywatel jest winny:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!