  • Data: 2003-03-07 09:13:31
    Temat: Re: dyskryminujące ogłoszenie o pracy
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <vesper(to usun)@bci.pl> napisał w wiadomości
    news:b48glc$k3a$1@news.onet.pl...
    > Nie podpierajmy wszystkiego pieniędzmi, nie zawsze o to chodzi,

    W interesach chodzi właśnie o pieniądze. To własnie po to zakłada się firmy,
    a nie dla przyjemności innych. (były co prawda pewne experymenty w czasach
    prl-u, ale jakoś się nie sprawdziły... ;-)

    > czyli dyskryminacja, wracamy do głównej kwestii. Tak samo nie można
    > zwolnic pracownika bez powodu, choćbyś nie wiem jak go osobiście,
    > subuiektywnie nie lubił.

    Też bez sensu. Jeśli pracodawca nie może zwolnić kogoś kto działa mu na
    nerwy, to obrzydzi mu życie tak, że ten sam odejdzie. Uważasz że tak będzie
    lepiej?
    Kończąc wątek, proponuję Ci założyć własną firmę, myślę że szybko zmienisz
    poglądy nt. zatrudnienia... ;-)

    Pzdr

    A.