  • Data: 2023-04-12 23:47:03
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.04.2023 o 22:26, Shrek pisze:

    > No ale żeby sprawdzić to trzeba... sprawdzić.

    Trzeba przede wszystkim wiedzieć, że istnieje coś takiego, jak HDI. A że
    teraz dziennikarze nic nie wiedzą, no to mamy skutek, "jak na obrazku".

    > No ale trzeba sprawdzić...

    O ile tam jest przeznaczenie podatkowe, bo nie wiem, czy jest inny VAT
    przykładowo.

    > No ale trzeba sprawdzić...

    Po co? Żeby zaspokoić ciekawość dziennikarzy? Domniemywa się, że
    przedsiębiorca działa zgodnie z prawem i w jego ramach.

    > No ale trzeba by sprawdzić...

    Nic nie trzeba

    >  > Natomiast poziom dziennikarzy
    > No to trzeba by sprawdzić...

    > No ale trzebaby sprawdzić...
    > To jak są przesłanki czy nie?

    Z czego Ci się wzięła konieczność sprawdzania czegokolwiek? Z artykułu
    dziennikarzy, którzy jak sam wyżej zauważyłeś nie mają możliwości
    weryfikacji swoich wymysłów? Zagadnienie jest kontrolowane przez
    odpowiednie uprawnione służby okresowo i jeśli one ujawnią
    nieprawidłowości, to będą podstawy do wszczęcia postępowania karnego. Z
    samego faktu, że mogło do nich dojść taka konieczność nei wynika.

    --
    Robert Tomasik