  • Data: 2023-04-12 17:09:14
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Apr 2023 16:15:40 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Trzeba by wejść w szczegóły. Bo jeszcze może być poświadczenie nieprawdy
    > w celu uzyskania korzyści majątkowej. Trzeba by było zacząć od tego,
    > czym tak naprawdę różni się zboże spożywcze od tego przemysłowego. Bo
    > jeśli tylko brakiem zanieczyszczeń, to po zbadaniu techniczne może być
    > spożywczym. Pytanie, czy da się to zbadać, czy trzeba w reżimie przewozić.

    Jak pamietam sól wypadową sprzedawaną jako spożywczą,
    to wydaje mi sie, ze w końcu żadnego przestępstwa nie stwierdzono.

    Bodajże jakby norm nie spełniała, to by się dało cos ustalić,
    ale została spożyta i nie było jak zbadac.
    Nikt tez nie zginął, wiec dobra była :-)

    > Jeśli są różne stawki podatkowe, to zmiana przeznaczenia jest
    > przestępstwem podatkowym, ale można je zapłacić i już nie.
    >
    > Obecnie mamy aferę na takim poziomie, ze firma A sprzedała firmie B kije
    > toczone. Firma B sprzedała je jako kije do grabi, a nabywca twierdzi, ze
    > został oszukany, bo jako kij do grabi sprzedano mu toczony kij.

    To tak poglądowo? Bo byc moze jest w tych kijach różnica.

    A co z innymi - np fałszowane baterie firmy Nokia ?

    > Z żywnością są przedstawiane odpowiednie dokumenty - tzw. Handlowe
    > Dokumenty Identyfikacyjne. Trzeba zbadać, czy są prawdziwe, czy fałszywe.

    Byc może i tu byłoby pole do popisu.

    Ale z tą solą to chyba nie coś nie wyszło, a jakies atesty chyba
    powinny być ..

    J.