  • Data: 2023-04-12 20:10:32
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Apr 2023 17:22:33 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Znaki towarowe :-)

    Ale czy to nie Nokia musi wystąpic?

    > A oszustwo, jeśli umowa była na baterie tej firmy, a

    No była "bateria Nokia", nie "do Nokia", czasem "oryginalna",
    zdjęcie ..

    > sprzedający wiedział, ze to podróbki.

    Z tym może być gorzej, ale kto ma to ustalić?

    Szczególnie jak było zdjęcie i klient dostał towar prawie identyczny.

    > Bez znajomości materiału dowodowego, to możemy sobie tu poemat napisać.

    Materiał dowodowy bardzo szybko ustalili, ze firma kupiła sól
    "wypadową" z elektrolizerni, bez żadnych spożywczych atestów,
    a sprzedała jako spożywczą, przemysłowi spożywczemu.

    zaczeło sie jakos tak
    https://uwaga.tvn.pl/akcje-uwagi/sol-wypadowa-na-dro
    gi-nie-do-chleba-6692981
    https://dziennikzachodni.pl/trujaca-sol-drogowa-wszy
    scy-ja-jedlismy-lista-zakladow/ar/783924

    Zakonczyło tak
    https://wiadomosci.wp.pl/sprzedawali-sol-drogowa-jak
    o-spozywcza-i-nie-zostana-za-to-ukarani-602770988417
    4977a

    J.