  • Data: 2023-04-12 00:38:48
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-04-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ty że jedno jest do palenia i wytwarzania biopaliw a drugie do jedzenia
    > i na paszę. To techniczne może być pryskane byle czym i oczywiście jest
    > tańsze.

    Co najmniej jeden z "oszukanych" młynów sprawdził jakość i przynajmniej w
    kwestii zanieczyszczeń pestycydami nic nie było.

    > I teraz - oszustwo - no nie - jak brali to miało iść dalej do portów i w
    > świat więc jak brali to nie mieli zamiaru robić wałka;) No ale zrobili -
    > oszustwo czy nie?

    Ale teraz robi się też ciekawie, bo zdaje się ten jeden, ww. młyn co
    zgodził się rozmawiać z mediami, nie użył w ogóle tego zboża, a jego
    dostawcy zdaje się wymienili je na koszerne jak tylko sprawa się dupła.
    Natomiast pozostałe dwa przerobiły tego przynajmniej część na mąkę i
    pewnie poszło do dystrybucji skoro tak niechętnie się wypowiadają.

    A czy oszustwo, to zbliżony dylemat do pytania, które zadałem wcześniej
    - jak kupili jakoś baaaardzo tanio, to czy będąc specami w tej branży
    nie powinni się spodziewać, że coś śmierdzi?

    --
    Marcin