  • Data: 2005-05-24 10:54:15
    Temat: Re: dwa lata starań i żadnego postepu :-(
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!

    Dnia Tue, 24 May 2005 08:20:55 +0200, Nikon napisał(a):

    > Od 2 lat staram sie o to aby TPSA zainstalowała mi naeostrade !
    > Na dzien dzisiejszy , po wyslaniu kilkunastu pisemek z reklamacja
    > oraz wykonaniu setek telefonow do TPSA nadal nie spelniam warunkow
    > technicznych.

    Właściwie to NTG...
    Ale miałem podobną historię - u mnie była PCMka...
    Cały czas rozmowa była "Ale u Pana jest PCMka"...
    Dopiero po kilkunastu miesiącach ktoś się wygadał, że mogę złożyć zlecenie
    na... usunięcie PCMki. No i złożyłem - po kilku dniach zadzwonili z
    informacją, że już jest linia na normalnym torze. I Neo mogę zamawiać.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl