  • Data: 2008-07-01 07:37:08
    Temat: Re: "duplikat" paragonu fiskalnego
    Od: "kasia" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid> napisał w
    wiadomości news:g4clu9$a5$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com...

    > Artur Zych, prawnik w Stowarzyszeniu Konsumentów Polskich:
    >
    > - Paragon jest przydatny, ale nie jest nośnikiem uprawnień, jego brak
    > sam w sobie nie powoduje utraty uprawnień kupującego.
    > - Paragon jest tylko jednym z dowodów zawarcia umowy, poza tym można
    > korzystać i z innych środków dowodowych (świadkowie, potwierdzenie z
    > banku,
    > jeżeli wynika z niego, że doszło do transakcji pomiędzy danymi stronami).

    dobrze, w mojej sytuacji nie chodzi o reklamacje, jednak jak to sie ma do
    tego, ze regulamin zwrotow, wymian, reklamacji mowi o konieczności
    posiadania oryginałow paragonu czy FV. Jak księgowa ma odzyskać zapłacony
    podatek (w przypadku zwrotu lub uznanej reklamacji) bez oryginału paragonu,
    ktorego żąda Urzad Skarbowy?

    pozdrawiam

    Kasia