    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dupek Leszek
    Date: Mon, 08 Nov 2004 14:17:19 +0100

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 23:48:04 +0100, Karzel Reakcji <k...@r...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsg38r6ramg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Id? si? wypierdól smyku sowiecki z SLD.

    [ciach]

    > Co ty nazistowska kurwo nie powiesz?

    [ciach]

    > A policja i prawnicy nie? A skurwysyny z?odzieje z rz?du, z SLD nie?
    > A we? si? id? z nimi gnoju hitlerowski pierdoli? ty zakurwia?a szmato
    > Gebelsa.

    [ciach]

    > Jeszcze nie ty ciulu? A bazuk?? No to kurwa nie fikaj z wojskiem gnoju
    > jebany,

    [ciach]

    > We? gnoju szwabski nie pierdol, bo smucisz.

    Art 216 par. 2 kk. Kto znieważa inna osobę przy pomocy środków masowego
    komunikowania podlega karze grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia
    wolnosci do roku.

    Stąpasz po cienkim lodzie Commandante. Internet nie zapewnia całkowitej
    anonmowości, nawet gdy łączysz się przez Neostradę i zmieniasz numery IP.
    Wszystko jest gdzieś zapisane. Zastanów się nad swoim postępowaniem, bo
    gdy przyjdzie ci odpowiedzieć za grzechy młodości tłumaczenie, ze "ja
    żartowałem, głupio mi teraz, to była zabawa" może być niewystarczające.

    --
    Falkenstein