  • Data: 2002-06-06 14:35:15
    Temat: Re: drobne naprawy w wynajetym mieszkaniu
    Od: "g7" <g...@n...yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1546.000012c0.3cff5aef@newsgate.onet.pl...
    > Pomozcie;
    >
    > Od 2 miesiecy wynajmuje mieszkanie na Muranowie, sa tam piecyki gazowe, w
    > mieszkaniu ktore wynajmuje piecyk ten jest dosc stary- poprzedni lokator
    > mowil, ze juz mu sie 2 razy zepsul.
    [...]
    > O ile znajduje informacje w siecii, ze drobne naprawy zwiazane z
    uzytkowaniem
    > wykonuje ja, to nie wiem, czy taka naprawa nalezy do drobnych, skoro
    wyniesie
    > prawie 1/4 mojego czynszu..?

    Witam,

    z tego co wiem (nie jestem prawnikiem, ale sama byłam w podobnej sytuacji co
    Ty), wymiana piecyków gazowych należy do napraw głównych a nie drobnych,
    więc obciąża wynajmującego (właściciel). Na pewno znajdziesz to w przepisach
    Kodeksu Cywilnego. Chyba Rozdział 681. (Jeśli się mylę co do nr rozdziału
    prawnicy na grupie będą mogli wskazać na odpowiedni.)

    Pozdrawiam,
    Hanka