  • Data: 2014-06-04 18:11:54
    Temat: Re: dozywocie czy kara smierci w Trojce
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2014 14:46, Liwiusz pisze:

    > Dyskutujemy o argumencie przeciw karze śmierci "bo giną niewinni". Bo
    > to, że giną zabójcy nie było chyba argumentem przeciwko?

    Jest tu może jakiś specjalista od nauczania dzieci specjalnej troski? Bo
    ja nie czuję się na siłach jeszcze prościej wytłumaczyć temu sawantowi
    od czeków różnicy pomiędzy legalnością działania, którego celem jest
    zabicie człowieka (w tym przypadkowo niekiedy niewinnego) od działania,
    które ma na celu usprawnienie komunikacji powodującego śmierć w praktyce
    wyłącznie przypadkowo.

    Pomijam już taki detal, że to tylko jedna z przyczyn, bo wysokie koszta
    legalnego morderstwa jak i brak moralnego uzasadnienia dla zabicia osoby
    aktywnie nie stanowiącej bezpośredniego zagrożenia to już zdecydowanie
    nie na jego łepetynę...