  • Data: 2014-06-05 14:15:45
    Temat: Re: dozywocie czy kara smierci w Trojce
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Jun 2014, n...@t...net.pl wrote:

    > Jeśli ci tu chodzi o kodowanie pisma w przeglądarce
    > to raczej nie ja go psuję.

    Problem właśnie w tym, że usenet nie jest "w przeglądarce".
    Aby oglądać posty "w przeglądarce" musisz korzystać z bramki,
    obsługującej "prawdziwy", właściwy protokół przeznaczony do tego
    celu, a przekładający treść na HTTP.
    I z jakiej bramki korzystasz taką jakość dostajesz.
    Coraz powszechniejsza moda stosowania HTTP (protokołu "od przeglądarek")
    w roli "protokołu do wszystkiego" niestety ma swoje wady.

    > Z jakiego linka piszesz bo ja grupy przeglądam na
    https://groups.google.com/forum...

    No to masz kategorię "jakoś", "ć" na końcu zostało użarte.

    pzdr, Gotfryd