    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dot. sprzedazy bez wiedzy wlasciciela auta
    Date: Mon, 26 Apr 2004 21:59:31 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc99.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Katarzyna" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c6ilsv$2dj$1@zeus.man.szczecin.pl...

    Ktoś Ci wyremontował samochód! A poważnie, to umowy w żadnym wypadku nie
    podpisuj. Teraz Twój konkubent mają z tym gościem problem. Bo samochód
    kupuje się od właściciela, a nie od jakiś osób postronnych.

    Z punktu widzenia prawa, to Twój konkubent popełnił dwa przestępstwa.
    Przywłaszczył sobie Twój samochód i sfałszował Twój podpis. Nabywca
    samochodu tylko jedno - paserstwo. I to umyślne, skoro kupował samochód od
    faceta, a w dokumentach była baba. No nie ma siły, by tej rozbieżności nie
    dostrzegł. Ja bym im to wyjaśnił i dał 24 godziny na odprowadzenie
    samochodu pod dom i zwrot kluczyków. Kwestie finansowe niech sobie
    wyjaśnią miedzy sobą, bo Ty w tym nie brałaś udziału.

    A co do skrupułów z zawiadomieniem organów ścigania. W sumie jestem
    stanie to zrozumieć. Zastanów się jednak, czy na pewno warto utrzymywać
    taki związek. Teraz sprzedał Twój samochód. Co sprzeda następne?