  • Data: 2007-12-16 14:06:28
    Temat: Re: dostęp do polskich norm - egzekucja wyroku NSA
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Dec 2007 01:51:41 -0800, Paweł Marcisz
    napisał(a):

    > Tyle że tutaj mamy jasną sytuację z prawami osobistymi.

    Zaś w przypadku PN mamy niejasną - albo jasną - zależy jak patrzeć.
    Dlaczego problem z ustaleniem podmiotu tych praw ma skutkować odmową
    przyznania im statusu utworu?

    > Poza tym tak,
    > zgodziłbym się, że nie jest to utwór. (Tzn. jest to utwór tylko wtedy,
    > kiedy spełnia przesłanki ogólne.) Zdaję sobie sprawę, że w doktrynie
    > generalnie przyjmuje się inaczej, ale są również zdania przeciwne.

    A to się nie spotkałem. Ustawa nie pozostawia wątpliwości. I w tym, i w
    tamtym przypadku ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/