  • Data: 2008-10-14 18:53:58
    Temat: Re: doręczenie nakazu zapłaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Widzę że jesteś pesymistą. Ja jestem optymistą i myślę że żadna :)
    > Jak widzisz listonosze coś wiedzą o adresatach.

    Ci od tych kartek, to wiszą. A ile nie wisi? Poza tym system doręczeń
    powinien chronić każdego. Nawet jeśli problem dotyczyłby 1% tego typu
    spraw, to byłoby to o 1% za dużo, skoro można temu zaradzić w prosty sposób.

    Poza tym mieszkam w dużym mieście, mieszkałem w wielu miejscach, i w
    każdym z nich Twój idealny pomysł z informowaniem listonoszy niestety
    nie zdał by egzaminu...

    > A swoją droga co za bzdura, po co oni to wieszają na korytarzu ? Co to
    > za dziwna praktyka? To ma być jakieś doręczenie w trybie art. 145 kpc ...
    > Prawidłowo moim zdaniem winny wysłać takie zobowiązanie wyłącznie do
    > pełnomocnika ZTM.

    A nie wiem. To z sądu na Kocjana w Warszawie jest. Bywasz tam? Jak
    tam kiedyś będę, to może pstryknę fotkę tym ogłoszeniom i możemy wtedy
    podyskutować.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz