  • Data: 2008-10-16 09:31:25
    Temat: Re: doręczenie nakazu zapłaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Problemem jest to, że do DG jest potrzebnych KILKA adresów :)

    > "a gdzie będzie Pan trzymał gąbki do mycia szyb i gdzie będzie Pan
    > przyjmował reklamacje klientów"?
    > Urzędy domagają się "prawa do lokalu", bo inaczej nie byłyby realizowane
    > cele ustawy o swobodzie DG, nakazujące zapewnienia "bezpieczeństwa
    > obrotu" gospodarczego.
    > Mógłbyś twierdzić, że mieszkasz w użyczonym przez szwagra kącie,
    > a szwagier nie wyraża zgody aby jacyś klienci przyłazili z reklamacjami
    > do jego mieszkania :P
    > Z innych adresów o których należy powiadomić US to "gdzie będzie Pan
> [...]

    Myślę, że w tym wszystkim najmniej chodzi o bezpieczeństwo obrotu
    gospodarczego. Urzędnik po prostu musi mieć na wszystko podkładkę.
    Petent twierdzi, że prowadzi działalność tu i tu, to przecież nie można
    mu na ładne oczy uwierzyć.

    Twoje rozumowanie odnośnie implikacji, iż tytuł prawny gwarantuje
    bezpieczeństwo jest błędne, ponieważ można zarejestrować DG w miejscu
    zameldowania, nie posiadając tytułu prawnego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz