  • Data: 2008-10-10 10:24:03
    Temat: Re: doręczenie nakazu zapłaty
    Od: wombi <w...@n...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Robin pisze:
    > miałem umowę z kablówką na dostawę sygnału na dares inny niż zameldowania. Do
    > korespondencji wskazany był w umowie adres zameldowania, mimo to kablówka cały
    > czas korespondencję przysyłała na miejsce instalacji sygnału. Także ten adres
    > wskazała Sądowi występując z pozwem o zapłatę. Wyrok przyszedł na adres
    > instalacji mimo. że tam już nie mieszkałem i z oczywistych powodów ani ja ani
    > nikt innym go nie odebrał. Dzisiaj dostałem postanowieniue od komornika o
    > wsczeciu egzekucji z znakazu zapłaty którego na oczy nie widziałem. Kwestionuję
> [...]
    Na podstawie art.795 kpc wnieś zażalenie na postanowienie Sądu o nadaniu
    klauzuli wykonalności oraz na podstawie art. 168 i 169 kpc złóż wniosek
    o przywrócenie terminu do wniesienia zarzutów (sprzeciwu jeśli nakaz
    zapłaty wydany był w postępowaniu upominawczym).Jeśli Sąd termin
    przywróci to na odpowiednim formularzu wnieś zarzuty (sprzeciw) od
    nakazu zapłaty.