  • Data: 2007-08-06 12:13:09
    Temat: Re: doręczanie przesyłek na zły adres przez listonosza
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Tomek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam problem z listonoszem, w moim starym miejscu zamieszkania mieszka mój
    > brat, ja się przeprowadziłem praktycznie na drugi koniec polski. Problem mam
    > z listonoszem, nie chce na przesyłkach umieszczać informacji "adresat
    > wyprowadził się". Chodzi mi głownie o przesyłki sądowe. Nie odebranie ich
    > skutkuje doręczeniem. Co mogę z tym zrobić? Rozmowa z naczelnikiem poczty
    > też nie pomogła.

    Co znaczy nie pomogla? Naczelnik Cie zlac czy tez listonosz zlal
    polecenie naczelnika?
    IMHO na poczcie mozna wykupic 'usluge' polegajaca na przekazywaniu
    listow pod inny adres - rok temu cos takiego kosztowalo bodajze 15zl i
    dzialalo przez 3m-ce

    --
    badzio