  • Data: 2009-12-25 18:35:34
    Temat: Re: domeny.pl oszukują ?
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel" <p...@o...pl> wrote in message
    news:4891.00000074.4b3227d2@newsgate.onet.pl...
    > Nie wiem co mam teraz robić, bo żadnej informacji przy zakupie domeny nie
    > otrzymałem, że muszę wykupić ją na dwa lata. Przedłużenie domeny kosztuje
    > 121,99zł - czyli jeszcze raz więcej niż w innych firmach.

    podobno mozna ich olac, takie przynajmniej opinie kraza po forach, wiedza ze
    przeginaja i nie staraja sie egzekwowac naleznosci

    ja bede sie od nich wyprowadzal za pol roku z wszystkimi domenami, tez dalem sie
    zrobic jakis czas temu w jakiejs promocji, ale ze wzgledu na to ze nie ja
    ich uzywam, musialem sie z tym pogodzic

    mam juz gdzies indziej opcje na wszystko co u nich trzymam wiec wyjdzie mi
    taniej niz authinfo w domenach (99pln)