  • Data: 2005-04-18 17:54:21
    Temat: Re: domek c.d.
    Od: "bubu" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzisiaj moj tatus przyszedl z dwoma policjantami i powiedzial ze jak dalej
    > bede odstraszal ludzi to mnie eksmituje.... czy ma do tego prawo ??
    > Policjanci oczywiscie byli po jego stronie;
    > Teraz pytanie jest takie czy ojciec moze mnie od tak eksmitowac ??

    Po pierwsze to ty nie musisz się bać policjantów i możesz złożyć skargę ich
    komendantowi
    o nadużycie władzy bo nie mieli w ręku nakazu prokuratorskiego ani
    komorniczego
    oraz możesz złożyć doniesienie do prokuratora na nich o zastraszanie .Tak
    właśnie radzę zrobić .

    Jeśli ojciec Twój otrzymał np. dom w spadku i nie jest on dorobkiem wspólnym
    z twoją mamą (brak jest intercyzy ,pisałeś ) to sprawa się komplikuje
    i wskazane jest udanie się do adwokata .Ja sądzę ,że tatuś jednak będzie
    musiał zafundować Tobie i Twojej mamie jakieś mieszkanie zastępcze .