  • Data: 2011-05-08 20:49:56
    Temat: Re: doktorat J. Kaczyńskiego
    Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-07 17:31, mi pisze:

    > Manipulujesz niczym GWno, które w gacie
    > popuszcza na samą myśl o Kaczorze Starszym.

    Jesteś chyba pierwszą osobą, która różnicuje
    kaczory.
    Tak więc Jarek, twoim zdaniem, jest kaczorem
    starszym?
    Interesujące... nie powiem. Na wygląd, tak mi
    się wydaje, to jednak Lech był kaczorem starszym.

    > Temat: Rola ciał kolegialnych w kierowaniu
    > szkołą wyższą.

    Samorząd studencki to ciało kolegialne
    nieprawdaż? Gdzież więc tu manipulacja?
    Mam nadzieję, że nie popuścisz w gacie tylko
    jasno określisz zakres manipulacji.

    JK