  • Data: 2012-08-30 14:52:00
    Temat: Re: dogonilismy USA...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwiel" <"[nick] wrote:

    > A ja myślę, że PJ należy zlikwidować, a państwo powinno zapewnić
    > mechanizmy, aby nikt nieumiejący jeździć nie odważył się kierować
    > samochodem.
    > Myślę, że perspektywa 30 lat ciężkich robót byłaby skutecznym
    > argumentem.

    kara śmieci tylko kara śmieci ale poprzedzona publicznym darciem na członki
    i polewaniem rozgrzanym olejem. Można by też rodzinę w niewolę sprzedawać
    jako karę dodatkową.

    w dawnych czasach ludzie nie kradli i nie zabijali w takim średniowieczu
    żyło sie rajsko, ludzie się bali tych drakońskich kar i nie popełniali wcale
    przestępstw.

    Dzisja widać to w USA czy Chinach dzięki karze śmieci w tych krajach nie
    zdarzają sie kompoletnei morderstwa.

    zaś ostre prawo antynarkotykowe zlikwidowało problem narkotyków w USA i
    Polsce