  • Data: 2013-07-30 09:11:33
    Temat: Re: dodawanie dowodów
    Od: Krzysiek <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-29 15:39, Liwiusz pisze:

    > Jedno nie starczy? Pomijając już fakt, czy przeprowadzenie takiego
    > dowodu jest potrzebne? Byłoby potrzebne, gdyby pozwany uznał powództwo i
    > żądał zwrotu swoich kosztów.
    >
    > art. 207kpc:
    > § 6. Sąd pomija spóźnione twierdzenia i dowody, chyba że strona
    > uprawdopodobni, że nie zgłosiła ich w pozwie, odpowiedzi na pozew lub
    > dalszym piśmie przygotowawczym bez swojej winy lub że uwzględnienie
    > spóźnionych twierdzeń i dowodów nie spowoduje zwłoki w rozpoznaniu
    > sprawy albo że występują inne wyjątkowe okoliczności.

    hej dzięki za pomoc - pomijając jednak kwestie zasadności bądź nie
    powoływania takiego dowodu to czy w piśmie/odpowiedzi do sądu mogę
    poprosić o wzięcie pod uwagę takiego dodatkowego dowodu?
    czy sformułowanie np "Powód wysyłał wcześniej wezwanie do zapłaty, które
    nie zostało ujęte w liście dowodów w pozwie, ale na życzenie i za zgodą
    sądu może zostać okazane" może odnieść jakiś skutek czy to tylko zbędny
    zabieg?

    pozdrawiam,