  • Data: 2013-07-30 10:00:47
    Temat: Re: dodawanie dowodów
    Od: Krzysiek <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-30 09:21, Liwiusz pisze:

    > Po raz trzeci pytam - co chcesz udowodnić takim dowodem? On jest
    > przecież zupełnie zbędny.
    >
    > Pisać pisma oczywiście możesz. Zgodnie z art. 207 par 7 kpc zostanie Ci
    > ono zwrócone.

    w treści pisma do sądu stwierdzam że dość istotnym faktem było
    wcześniejsze wysłanie wezwania do zapłaty- skoro dłużnik nie opłacił
    zaległości po wysłaniu wezwania powód rozwiązał umowę i naliczył karę
    umowną. (Zgodnie z zapisami umowy rozwiązanie umowy może nastąpić po
    nieskutecznym wezwaniu do zapłaty.)
    Nie wiem może się mylę ale skoro powołuję się na to wezwanie to chyba
    powinno ono być powołane jako dowód?

    pozdrawiam,