  • Data: 2019-07-22 10:40:06
    Temat: Re: docenił nadzwyczajną kastę
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Jul 2019 19:33:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > A czymzesz im tak podpadl ... rzekomo ?

    Klan Macierese podpadł Prezesowi Wszystkich Prezesów, bo za bardzo brykał,
    dlatego Rodzina Ziobrano zapudłowała ostrzegawczo nieszczęsnego pomocnika
    aptekarza. Gdyby nie przesadzał, mógłby dalej spokojnie doić ile wlezie,
    ale widocznie - jak mawia rosyjski suweren - "kradł powyżej rangi", no i
    nie było wyjścia. Antek Policmajster wprawdzie nie znalazł z łóżku głowy
    konia, ale zrozumiał przekaz, bo jakoś go mniej w szeroko rozumianej
    przestrzeni publicznej.

    Przy okazji można podziwiać niezwykła przemianę duchową tego młodzieńca,
    który nagle pokochał RPO, a i wyroki ferowane przez nadzwyczajną kastę
    podobają mu sie bardziej od ustalanych na Nowogrodzkiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl