eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodobrowolne poddanie się karze a możliwość późniejszej odmowy › Re: dobrowolne poddanie się karze a możliwość późniejszej odmowy
  • Data: 2006-08-04 09:57:19
    Temat: Re: dobrowolne poddanie się karze a możliwość późniejszej odmowy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cahir napisał(a):
> [...]
    > przez prokuratora i rozpocząć sprawę w normalnym trybie ?
    >
    > 2. Na jakiej zasadzie odbywają się "negocjacje" z prokuratorem. Czy
    > dowiaduję się wszystkiego dopiero na sali sądowej, czy też wcześniej ?
    >
    > 3. Czy Waszym zdaniem w mojej sytuacji (prowadzenie pojazdu w stanie
    > nietrzeźwym) opłaca się dpk biorąc pod uwagę ostatnią nagonkę i wytyczne
    > Dorna dla prokuratorów ?
    >
    > Sorki za być może lamerskie pytania ale sytuacja jest dla mnie kompletnym
    > nowum, nie byłem dotąd karany i nie miałem doczynienia z sądami i
    > prokuratorami, a nie mam zbyt wiele kaszy by zatrudnić prawnika.

    mozesz cofnac,

    kup sobie ksiazke odnosnie postepowania karnego, za 39 zl (tylko dlugo
    idzie okolo 3 tyg. ) wydawnictwo ch beck "Przebieg procesu karnego". Kan
    Grajewski. Masz tam wszystko dokladnie opisane.

    P.

    --
    TO BANDYTA MA SIĘ BAĆ A NIE JEGO OFIARA!!!
    Podpisz projekt obywatelski poszerzający absurdalne warunki obrony