  • Data: 2002-08-16 01:24:45
    Temat: Re: do srodowiska prawniczego i nie tylko
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sqrczak "sqra" sqrski (przez ó)" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ajgnff$jq8$1@news.tpi.pl...

    > o jakiej pracy w sądzie piszesz ???

    Zakładam, że takich odpowiedzi nie udziela sprzątaczka, ale ktoś kto posiada
    wykształcenie na poziomie wyższym niż trzecia klasa podstawówki. A jeśli
    takie pismo podpisał sam Przewodniczący...

    > uwazasz ze nieumiejętność czytania to mniejsze ignoranctwo niż błędy
    > ortograficzne ????
    > ciekawe

    Przyznaję, że moja umiejętność czytania jest niewystarczająca aby zrozumieć
    o co Ci chodzi w powyższym zdaniu.

    BaLab