    From: "Tomi" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do sadu pracy?
    Date: Tue, 19 Nov 2002 10:51:13 +0100
    Sender: n...@p...onet.pl@citynet-gw.man.poznan.pl

    > Jeśli już gdzieś chcesz z tym iść, to udaj się do Prokuratury lub na
    > Policję.

    Nie jestem prawnikiem, ale mam watpliwosci, czy prokuratura badz polisja to
    wlasciwe m-ca, do ktorych powinienem sie udac. Wydaje mi sie, ze chyba
    lepszym rozwiazaniem jest PiP. Sad pracy nie, no bo ja nic nie chce!

    > Te dwie ostatnie umowy, to po prostu oszustwo i działanie na szkodę
    > praw pracowniczych, a to są przestępstwa.

    Z tego co czytalem w KP, nie nalezy tego tak rozumiec. Po prostu powinno sie
    taka umowe (4 na czas okreslony) traktowac jako umowe na czas nieokreslony.

    > Jako pokrzywdzony możesz dochodzić
    > odszkodowania, tyle tylko, że nie bardo wiem jakiego, no bo przecież w
    > konsekwencji Cię ne wyrzucili, a umowę wypowiedziałeś sam.

    Jak zwykle, chodzi o zasade. Najczescie prawo sie omija, nagina... ale
    kodeksy to nie makulatura.

    > No ale fakt, jest
    > faktem - umowy naruszają prawo - przede wszystkim art. 303 kk.

    Co ta za artykolo, nie mam kk pod reka?

    Tomek