    From: "Wirtualna" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [do prawnikow] Ogromna prozba o pomoc
    Date: Wed, 9 Nov 2005 18:07:10 +0100

    "Pawel Zawadzki" <d...@w...pl> wrote in message
    news:op.szx1ftb9e8u10t@alphabeta...
    > Witam serdecznie
    > Mam do Panstwa ogromna prozbe o wzor umowy na ktora moglbym zaadoptowac do
    > wlasnych celow.
    >
    > Krotki opis problemu.
    >
    > Zamierzam podjac wspolprace z pewnym przedsiebiorstwem, ktora mialaby na
    > celu podjecie dzialan,
    > zmierzajacych do poprawy kondycji obiektu publicznego, nalezacego do tej
    > firmy.
    > Wspolpraca odbywalaby sie na takiej zasadzie, ze ja proponowalbym kolejne
    > kroki rozwoju obiektu,
    > oraz wprowadzenia zmian w jego uzytkowaniu i zarzadzaniu nim, oraz
> [...]

    Art. 185. ustawy o gospodarce nieruchomościami

    1. Zarządzanie nieruchomością polega na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu
    czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki
    ekonomicznofinansowej
    nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej
    eksploatacji nieruchomości w tym bieżącego administrowania nieruchomością,
    jak również czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w
    stanie niepogorszonym zgodnie z jej przeznaczeniem oraz do uzasadnionego
    inwestowania w tę nieruchomość.

    Art. 198.
    1. Kto prowadzi:
    3) bez licencji zawodowej działalność zawodową w zakresie zarządzania
    nieruchomościami,
    polegającą na wykonywaniu czynności zmierzających do
    utrzymywania nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z jej
    przeznaczeniem,
    oraz do uzasadnionego inwestowania w nieruchomość, a także
    innych czynności określonych w art. 185 ust. 1
    - podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    1a. Zarządca nieruchomości może wykonywać opracowania i ekspertyzy oraz
    doradztwo
    w zakresie zarządzania nieruchomościami.

    Masz licencję?
    Może umowa o pracę? Wtedy nie potrzebna licencja.

    p.
    W,