  • Data: 2005-05-09 06:36:15
    Temat: Re: do kiedy płacimy alimenty
    Od: SzerszeN <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna Kwiecińska napisał(a):

    > Z tego co mi wiadomo, a nie jestem prawnikiem, alimenty na dziecko płacimy
    > do czasu jego usamodzielnienia się, czyli zdobycia zawodu, ukończenia
    > studiów wyższych, ale nie dłużej, niż do 25 lat. W przypadku dziecka
    > kalekiego, obowiązek alimentacyjny trwa aż do śmierci rodziców.

    nie jestem pewny tych 25 lat, ale bardzo byc moze, natomiast oprocz
    wymienionych warunkow na pewno do momentu kiedy dziecko nie zacznie
    zarabiac powyzej jakiejs tam kwoty, albo nie zalozy rodziny w ktorej
    dochod na osobe nie przekroczy jakiejs tam kwoty, ta jakas kwota to
    chyba okolo 700 zlotych ale nie mam pewnosci