  • Data: 2006-03-13 22:19:21
    Temat: Re: do alimenciar
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:dv445p$rls$1@inews.gazeta.pl...

    > ale ja nie mam najmniejszej ochoty wracac do watku z 9 marca. Mnie po
    prostu
    > osłabia gówniarsko - podwórkowy styl czołowego dyskutanta tej grupy
    ktory
    > jak się domyślam studiuje (bądź nawet juz skonczyl !) prawo.

    wielkim darem jest umiejetnosc oddzielania ziarna od plew.
    ja sam jestem tylko plewami - wiec mna sie nie zajmuj :-)
    stalin nie ukonczyl wielu szkol, lecz jego przemowienia byly ukladne i
    porywajace ludzi...
    czy zatem generalissimus vel batiuszka modlby byc twoim idolem mimo, ze
    miliony poslal na smierc?
    co jest dla ciebie wazniejsze? spanielowa ukladnosc felicjana czy moj
    niewyparzony jezyk, ktory nie popusci tym, ktorym mam ochote doklozyc do
    pieca?

    --
    pozdro
    ape