eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[dłuugie][crosspost] kto zatwierdza przedmioty wykladane na danym kierunku na studiach ? › Re: [dłuugie][crosspost] kto zatwierdza przedmioty wykladane na danym kierunku na studiach ?
    From: "Van Tommy" <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.edukacja,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [dłuugie][crosspost] kto zatwierdza przedmioty wykladane na danym
    kierunku na studiach ?
    Date: Thu, 5 Jun 2003 16:26:05 +0200

    Użytkownik "sqrczak" <j...@w...pl> napisał

    > dzięki z gory za wszelkie sugestie

    Nie wiem, jak to wygląda u was, ale na UWr każdy pracownik (jak np. ja)
    należy do jakiejś określonej katedry lub zakładu, gdzie podlega kierownikowi
    tejże komórki. Nejprościej jest najpierw (tzn. po wyczerpaniu możliwości
    pertraktowania z danym nauczycielem akademickim) udać się właśnie do niego i
    przedstawić swoją sprawę. Nie od rzeczy będzie forma pisemna (o ile
    rzeczywiście już nic się nie da wynegocjować).
    Poza tym sprawdź wasz regulamin studiów (zresztą w ogóle warto go uważnie
    przestudiować) odnośnie zapisu o treści mniej więcej takiej: "W ciągu 14 dni
    od rozpoczęcia semestru prowadzący zajęcia jest zobowiązany podać studentom,
    w formie pisemnej, program przedmiotu, wykaz obowiązującej literatury,
    przewidywane egzaminy oraz tryb ukończenia zajeć".
    [tak jest w każdym razie u mnie]. Jeżeli macie coś takiego, to musisz się
    dowiedzieć, czy obecność na zajęciach została wskazana jako warunek
    zaliczenia zajęć (chociaż wcale nie musiała, bo np. na UWr sam regulamin
    studiów stanowi, że udział studentów w ćwiczeniach jest obowiązkowy). Jeżeli
    została wskazana, to sznse masz mikre, jeżeli zaś nie, to o tym piszesz w
    podaniu do kierownika danej jednostki. Moja szkółka daje na to trzy dni od
    daty odmowy zaliczenia.