  • Data: 2006-12-29 07:09:51
    Temat: Re: [długie] Kupno mieszkania i wypłata kredytu przez bank
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Juzo porozsypywal nastepujace haczki:
    > 1. Jakie konsekwencje mogą nam grozić ze strony zbywcy, biorąc pod uwagę
    > fakt, że nie wywiązaliśmy się w terminie, określonym w akcie
    > notarialnym, z naszych zobowiązań finansowych wobec niego?
    Nie panikuj. Jest duza szansa ze zbywca nie umrze z glodu przez te kilka
    dni, zrozumie jaka jest sytuacja i poczeka. Najlepiej zadzwon do niego i
    wytlumacz sprawe
    > 2. W jaki sposób można ew. później dochodzić swoich roszczeń z bankiem,
    > któy w umowie kredytowej wyraźnie zastrzega, że wypłata następuje "do 5
    > dni roboczych od przekazania kompletu dokumentów"?
    Sadownie
    > Tutaj słowo wyjaśnienia - garaż kupiliśmy niejako przy przekazywaniu zadatku na
    > rzecz zbywcy (stąd dwa akty notarialne, w tym dotyczącym garażu wyrażnie
    > jest to ujęte). W związku z tym garaż w/g mnie nie jest traktowany jako
    > zabezpieczenie kredytu
    Co jest traktowane jako zabezpieczenie kredytu, napisane masz w umowie
    kredytowej. Tam powinno byc napisane jakich bank domaga sie hipotek, na
    jaka kwote, jakich ubezpieczen itp. Przynajmniej tak bylo w mojej umowie.
    --
    badzio