  • Data: 2006-09-20 05:00:24
    Temat: Re: dług
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > Co to znaczy rozpoczynając egzekucję? Oczywiście, że musi mieć tytuł
    > egzekucyjny.
    > Nie musi mieć tytułu przy sobie w momencie kiedy prosi o pomoc policjanta.
    > Ma go dosłać późmiej.

    I zapewne uzasadnienie do takiej "na gębę" procedury jakieś masz?

    Jeśli tak, to jak dla mnie sytuacja jest równie chora, jak np. wezwania
    do sądu wysyłanie na adres wskazany przez powoda, a nie na adres
    zameldowania.

    > Nie ma np.
    > jest określone ogólnie, w sytuacjach kiedy opóźnienie mogłoby "zniweczyć
    > egzekucję".

    Czyli kiedy komornik wykazał się sklerozą i nie zabrał ze sobą pełnej
    dokumentacji i nie można porównać rzeczywistości z danymi z tytułu
    wykonawczego? ;->