  • Data: 2003-01-22 01:31:08
    Temat: Re: dla prawnikow
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b0kog0$ejp$1@news.tpi.pl>, PSI wrote:
    > nie fair byłoby nie podanie ceny usług. Niky nikogo nie zmusza do
    > prenumeraty! A ten post był jedynie grzeczna informacją do jak widać niezbyt
    > uprezjmych ludzi. Pomyliliśmy się kierując tu post! Spodziewaliśmy się ludzi

    No informacja była nie tylko grzeczna ale dodałbym nawet że cenna
    - zapewne nie ja jeden uzupełniłem swoją bazę spamerskich firm z których
    usług lepiej nie korzystać.

    > inteligentnych, a tymczasem jeden z Was nie poleca usług chociaż z nich nie
    > korzystał. Ja za to nie polecam tej grupy, gdzie porady sa na takim poziomie
    > jak u szewca bądz w skupie makulatury

    Nie wszędzie było mi dane pracować i trochę brak mi tu skali porównawczej,
    ale zawsze z ciekawością czytam opinie bardziej w tej materii
    doświadczonych.

    No cóż, żegnam bo jak rozumiem już się więcej nie zobaczymy :)

    --
    Marcin