  • Data: 2005-04-30 00:10:14
    Temat: Re: diety przy wyjazdach zagranicznych
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> niebacznie popelnil
    news:d4u7rv$mt9$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Przysługują - komu, nie od kogo ;-)
    Ha! Dzięki za info, będę się wystrzegał diet dobrowolnie wypłacanych
    mi (mp. przez żonę ;-) ) bo _delegujący_ mnie zakład pracy,
    zgodnie z Twoją wykładnią następnym razem odmówi wypłaty diet.
    A płaci wyższe niz malzonka (ona finansuje tylko papierosy i kawę)
    Zeby się tylko nie dowiedzieli...

    --
    pozdro
    poreba