  • Data: 2005-05-25 05:57:54
    Temat: Re: detektyw Krzysztof R.
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie, choć szczytne cele sobie pan R. postawił, to jak we
    > wszystkim umiar jest wysoce wskazany i baczenie na obowiązujące prawo,
    > by z ścigającego ściganym się nie stał.

    wszystko ok, ale problem jaki poruszylem to taki, czy R. ma do takich
    dzialan prawo. jesli siedze sobie u siebie w domu i nagle wpada mi do
    chalupy R + 4 gosci w kominiarkach z bronia i okrzykami: "ZIEMIA! ZIEMIA!"
    jak w jednym z ostatnich odcinkow detektywa (o jakims cyganie) to mam sie
    ich sluchac? watpie. generalnie moge to chyba traktowac jako napasc i sie
    bronic. oczywiscie pomijam fakt jaka mam szanse solo przeciwko takiej
    "reprezentacji" biura Rutkowskiego ;-)

    Kuba