  • Data: 2008-07-10 22:39:37
    Temat: Re: denominacja z 1994 roku
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > No i tu sie kryje kluczowa sprawa, o ktorej juz wspominalem
    > we wczesniejszym poscie. Niby kupujemy taniej, niby kupujemy wiecej, ale
    > coraz lichsze rzeczy.

    mercedes sie na tym przejechal (i prawdopodobnie nauczyl) pozyjemy
    zobaczymy czy ich c-klassa bedzie tak dobra jak stare balerony lub
    jeszcze starsze wynalazki spod znaku trojramiennej gwiazdy (mam dwoch
    znajomych jeden ma merca z 1983 roku i merc ma przejechane prawie 500kkm
    wymienia w nim olej, klocki itp rzeczy co to sie w normalnej
    eksploatacji zuzywaja i mam znajmka co zanabyl ostatni c-klase wiec
    bedzie mozna przetestowac ;) )

    poza tym sam poruszam sie 19letnim escortem mkiv 1.4 robie przy nim
    tylko rutynowe rzeczy olej filtry jakies gumowe oslony wachaczy, drobne
    naprawy blacharskie(slynny fordowski wlew) etc. z wiekszych rzeczy ktore
    padly to aparat halla i teraz krokowiec. takto autko nie do zdarcia ;)
    (leje do niego vpowerracing i olej shela 15w40)

    pozdrawiam
    SlawcioD