    From: "Bea" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: delegacje - prosze o pomoc - czy nalezy mi sie dieta?
    Date: Tue, 10 Oct 2006 13:18:44 +0000 (UTC)

    ala <r...@g...com> napisał(a):

    > Jestem szeregowym pracownikiem w firmie.
    > Na wieczor biore do domu lekture przepisow wewn. dot. rozliczen
    > wyjazdow sluzbowych z pracownikami.
    > Najwyrazniej - chce to sprawdzic w obowiazujacych w firmie
    > zarzadzeniach - traktuja wyjazd na szkolenie nie jako delegacje, ale
    > jako wyjazd - szkolenie. A skoro nie delegacja, to i zadna dieta sie
    > nie nalezy.

    Poczytaj zawsze sie przyda. Choć może się skończyć tym że będziesz po prostu
    miała świadomość że firma nie zachowuje sie jak należy.
    Dlaczego szkolenie ma nie być delegacją? Skoro firma (tu jest ważne kto
    wysyła - czy oni czy sama sobie jedziesz się uczyć i czy jest między wami
    jakaś umowa) wysyła cię poza miejscowość w której pracujesz to to jest
    delegacja.

    Pozdrawiam!

    Bea