    From: "ala" <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: delegacje - prosze o pomoc - czy nalezy mi sie dieta? -
    Date: 9 Oct 2006 06:27:46 -0700

    Jeszcze jedno pytanie odnosnie samego Rozporzadzenia: wg jego nazwy
    dotyczy

    "ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w
    państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu
    podróży służbowej na obszarze kraju."

    Czy jesli nie jestem pracownikiem sfery budzetowej, to przepisy
    rozporzadzenia nie dotycza moich delegacji? Pracuje w banku, ktory jest
    bankiem z udzialowcem zagranicznym, forma prawna to Spolka Akcyjna.

    Czy taki pracodawca moze ustalic sobie swoje wlasne zasady przyznawania
    diet na wyjazdy?

    pozdrawiam
    alicja