    From: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne
    Date: Tue, 26 Feb 2008 09:45:38 +0100

    "zbyszek" <z...@a...waw.pl> pisze:

    > A czy jeśliby ON został zgwałcony przez taką kobietę to wtedy nadal
    > miałby obowiązek alimentacyjny wobec dziecka??
    >
    > A czy taka kobieta jeśli przyzna się do zgwałcenia to ponosi jakąś karę?

    Jedyny przypadek oskarżenia kobiety o gwałt na mężczyźnie który mi się
    (słabo) przypomina był chyba w Norwegi. Oskarżona chyba twierdziła coś
    ala "przecież on chciał" :-)

    To poniżej to post z jakiegoś publicznego forum ale podaje "wskazówki"
    które mogą pomóc w znalezieniu już należycie wiarygodnych źródeł.
    [ ja już nie chciałem poświęcać czasu]

    http://www.bwtorrents.com/archive/index.php/t-8713.h
    tml
    <quote>
    Rape: When Man is the Victim & Woman the Culprit
    spiman 05-02-2005, 08:27 AM
    Case 1
    Four women rape man 04/04/2004 11:03 - (SA)
    Kwamhlanga - A 22-year-old man was raped by four women early on
    Saturday morning in Ekangala, Mpumalanga, police spokesperson John
    Thamana said.
    [...]
    Case 2
    Norwegian Court Convicts First Woman for Rape
    Thu Apr 28, 2005 09:15 AM ET
    OSLO (Reuters) - A Norwegian court has sentenced a woman to nine
    months in jail for raping a man, the first such conviction in the
    Scandinavian country that prides itself for its egalitarianism.
    The 31-year-old man fell asleep on a sofa at a party in January last
    year and told the court in the western city of Bergen he woke to find
    the 23-year-old woman was having oral sex with him.
    [...]
    Case 3
    This is a case I read about more than a year ago. I can't seem to find
    it on the web now. It was about a man who was raped by a woman at
    knifepoint. It was one of the first cases reported in USA. He remained
    quiet for a long time, suffering the trauma until someone convinced
    him to come out with it. [...]
    </quote>

    Może ktoś wie ile gwałtów kobiet na mężczyznach jest zgłaszanych na
    policje w Polsce rocznie? :-)
    Bez *szybkiego* zgłoszenia to w przygniatającej większości przypadków
    nikt potem w *taki* gwałt nie uwierzy - z szybkim zgłoszeniem też nie
    za wielu.

    Udowodnienie że kobieta zgwałciła mężczyznę może być trudne i
    "mało przyjemne" dla "zgwałconego". IMHO już po udowodnieniu dawałoby
    *bardzo dużą* szanse od "wyłgania" się z obowiązku alimentacyjnego.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    By dojść do źródła, trzeba płynąć pod prąd.