  • Data: 2008-02-26 07:07:30
    Temat: Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Może to tzw. "rozsądne kobiety" i nie patrzą na urodę, lecz na
    > inteligencję? I po tatusiu chciałyby właśnie genów odpowiedzialnych za
    > sferę, że tak to ujmę, umysłową? ;)

    O ile mi wiadomo dzieci dziedziczą inteligencję po matce, nie po ojcu.
    Przynajmniej kiedyś czytałem o takich badaniach, ale linka nie dam bo to
    była gazeta papierowa.
    Poza tym biorąc pod uwagę fakt, że taki tatuś nie byłby w stanie
    zabezpieczyć się przed ewentualnym pozwem o alimenty, to raczej nie był
    zbyt inteligentny jeśli się zgodził.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik