  • Data: 2008-02-25 08:57:47
    Temat: Re: dawca nasienia a konsekwencje prawne
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > podejrzewam, że są: ojcem biologicznym się jest i koniec.

    No więc *dokładnie dlatego* mam *bardzo* poważne wątpliwości co do
    niepodważalności "oświadczenia woli *sprzed*" :-)
    Jak rozumiemiem "gwoździem 'problemu prawnego'" nie jest samo ustalenia
    ojcostwa ale głównie konsekwencje *finansowe* takiego *formalnego* ustalenia.

    *W praktyce* będzie wiele zależeć od konkretnej sytuacji
    np. czy milionerka będzie skarżyć bezrobotnego czy bezrobotna milionera :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Mędrzec nie ogląda się na wzory starożytne, gdy coś służy wzmocnieniu państwa,