  • Data: 2004-09-10 20:55:29
    Temat: Re: data wystawienia faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Sep 2004, ata wrote:
    [...]
    >+ > Masz dowód że "doszła" dopiero teraz ?
    >+
    >+ Rozumiem więc, ze nikt się mnie nie czepi, dlaczego dopiero po 4 miesiącach
    >+ została ona ujęta w rozliczeniach. dowodu niestety nie mam, była wprawdzie
    >+ koperta, ale ją wyrzucił pracownik (jeśli to mógłby być dowód).

    IMHO - mógłby być.
    Czy bez dowodu nikt się nie czepi... nie wiem.

    >+ Zastanawiiałam się tylko, czy nie pójść z reklamacją na ten nieszczęsny
    >+ uniwersytet, ale znając ich to nic by to nie dało.

    Mogłoby dać: jak oni ci wystawią duplikat "bo mi pies obsikał" ;)
    to data wystawienia będzie aktualna i IMO wtedy nikt niczego
    już się czepiać nie może - masz wszystko "perfect & legal": data
    transakcji sobie, data wystawienia dokumentu sobie (i w miesiącu
    wprowadzenia do dokumentów "lub nastepnym").

    pozdrowienia, Gotfryd