  • Data: 2004-09-10 17:59:40
    Temat: Re: data wystawienia faktury
    Od: "ata" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Załóżmy że DG i podatki: no to jest coś nie tak ?
    > Do zaliczki dochodowego "idzie" sobie jakby nigdy nic (można sprawdzić
    > opinie Maddy na .podatki), do VATu "w miesiącu otrzymania"...
    > Masz dowód że "doszła" dopiero teraz ?

    Rozumiem więc, ze nikt się mnie nie czepi, dlaczego dopiero po 4 miesiącach
    została ona ujęta w rozliczeniach. dowodu niestety nie mam, była wprawdzie
    koperta, ale ją wyrzucił pracownik (jeśli to mógłby być dowód).
    Zastanawiiałam się tylko, czy nie pójść z reklamacją na ten nieszczęsny
    uniwersytet, ale znając ich to nic by to nie dało. Może tylko poczułabym się
    lepiej, bo wkurzyli mnie niesamowicie.