  • Data: 2008-10-09 20:27:05
    Temat: Re: darowanie części samochodu
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > darowizna. Chyba łatwiejsza będzie darowizna. Pytanie tylko jaką część
    > samochodu ma mi ojciec podarować skoro nie było to określone w umowie
    > kupna. Czy może to być dowolna część skoro wcześniej nic nie było o
    > tym wspomniane?

    Jesli to ojciec to nie musisz się o to martwić. W ogóle to wystarczyłoby
    jakbyś wcisnął w google hasło "darownizna bez podatku" i straciłbyś
    mniej życia na czekanie. A przynajmniej podziałałbyś w necie aktywnie :)

    Od 1 stycznia 2007 r. spadki i darowizny przekazywane w ramach
    najbliższej rodziny (tzn. małżonka, rodziców, dziadków, dzieci, wnuków,
    pasierbów, ojczyma, macochy i rodzeństwa) są zwolnione od podatku. W
    całości. Nawet więc od bardzo wysokiej darowizny, choćby idącej w
    miliony złotych czy spadku o olbrzymiej wartości (np. pałacu czy dzieł
    sztuki), nie trzeba już płacić podatku. Ani złotówki.

    --
    Krzysiek, Kraków