    From: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy zameldowanie uprawnia do zamieszkiwania ?
    Date: Wed, 1 Jun 2011 20:44:18 +0200

    > Przespałeś ładnych parę lat.
    > Taka "akcja" została kiedyś zorganizowana, przez dziennikarzy.
    > Ministrowi Spraw Wewnętrznych zdaje się się wmeldowali.
    >
    > A później był wyrok SN, jasno i wyraźnie stwierdzający że zameldowanie
    > jest wyłącznie czynnością administracyjną i *nie daje* żadnych
    > uprawnień cywilnoprawnych, w szczególności "prawa do zamieszkiwania".

    brat jest zameldowany w moim mieszkaniu ale czyli, ze jak wypowiedzialem
    bratu ustną umowe bezplatnego uzyczenia lokalu to powinien sie grzecznie
    wyprowadzic lub zaczac placic mi za wynajem lokalu? (dalsze swoje
    zamieszkiwanie argumentuje swoim zameldowaniem u mnie i chyba traktuje to
    jako tytul prawny :)

    --
    pozdrawiam, wromek