    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy wybory do Sejmu i Senatu muszą być połączone?
    Date: Mon, 26 Sep 2005 23:21:52 +0200

    Dnia 26.09.2005, o godzinie 20.37.01, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > Ale w tej samej komisji.

    Ale to oczywiste. Nie ma możliwości abyś zagłosował w innej niż jesteś
    przypisany. Wyjątkiem jest oczywiście zaświadczenie, które równa się
    wykreśleniem ze spisu wyborców w miejscu zamieszkania. Ale zaświadczenie
    zostawiasz w komisji, w której głosujesz, więc jak chcesz pobrać drugą
    kartę, to musisz pójść tam, gdzie pobierałeś pierwszą.

    > Problem polega na tym, że ogłoszone wybory są "jednymi" wyborami. Do
    > sejmu i senatu.

    I...?

    > W ramach jednej komisji drugą kartę mogę ci wydać później (ale wynika to
    > raczej z lokalnego folkloru),

    Co to znaczy?

    > natomist nie da się pójść do innej komisji
    > i zagłosować gdzie indziej, bo wybory są tylko jedne, połączone.
    > Do
    > Sejmu i Senatu.

    Nie da się, nie z powodu, o którym piszesz, ale z powodu spisu osób
    uprawnionych do głosowania (to co pisałem powyżej).

    > Nic nie szkodzi, żeby ogłościć wybory do Sejmu i wybory do Senatu i
    > przeprowadzić je w jednym dniu.

    A teraz jak niby jest? :)

    > Wówczas byłoby to możliwe.

    Co?

    > Ale nie robi się tak, ze względów czysto ekonomicznych, to kosztuje miliony.

    Przeprowadzenie w jednym dniu, w porównaniu do stanu faktycznego? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*